سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نزدیکترین مردم به پیامبران ، داناترین آنان است بدانچه آورده‏اند . [ سپس برخواند : ] « همانا نزدیکترین مردم به ابراهیم آنانند که پیرو او گردیدند و این پیامبر و کسانى که گرویدند . » [ سپس فرمود : ] دوست محمد ( ص ) کسى است که خدا را اطاعت کند هرچند نسبش به محمد ( ص ) نرسد ، و دشمن محمد ( ص ) کسى است که خدا را نافرمانى کند هرچند خویشاوند نزدیک محمد ( ص ) بود . [نهج البلاغه]
3  طنز  4

ترکه میره خارج میگن خودتو معرفی کن میگه (ٍٍSUN GOD BETWEEN TWO WATER "GOLD SHIT DEAR WIFE) میدونی یعنی جی؟ یعنی : شمس الله میاندوآبی زرگنده ی زنجانی

برندگان اسکار بنزین من ترانه 1000 لیتر بنزین دارم - رستگاری قبل از ساعت 12 امشب - رایحه خوش بنزین - ب مثل بنزین -علی بنزینی - بنزینی ها - بازی بنزین - مرد بنزینی - پسر بنزین فروش - دو کارت با یک بنزین- بنزین فصل- می خواهم بنزین بزنم! - دیشب بنزین زدم آیدا- سفر به پمپ بنزین- بازگشت بنزین- از میدون تا پمپ بنزین- دزدان بنزین- سالهای سهمیه بندی

شنیدی که محمود رو گرفتن؟ نه...برای چی؟آخه داش می افتاد.

بیمار: آقای دکتر دندانی که درد می کرد این نبود. شما اشتباهی کشیدید.


دکتر: صبر کن عزیزم...کم کم به آن دندان هم می رسیم.


معلم از دانش آموزان خواست که درباره ی یک مسابقه ی فوتبال انشاء بنویسند.


همه مشغول نوشتن شدند جز یک نفرمعلم:تو چرا نمی نویسی؟دانش آموز: نوشته ام .معلم دفتر او را گرفت و نگاه کرد.نوشته بود: به علت بارندگی فوتبال برگزار نخواهد شد.

ازیکی می پرسن : می دونی پل رو برای چی می سازند؟ می گه : برای اینکه کشتیها از زیرش رد بشن !!!

یه کجل به رحمت خدا یک دونه موهم تو کلش نبوده. یک روز میره سلمونی، ملت همه پوزخند میزنن، میگه: چیه؟ اومدم آب بخورم!!!

یکی میخواسته به فلسطینیا کمک کنه، براشون سنگ پست میکنه!

یارو یه بسته هزار تومنی میشمره، 250 تومن کم میاره!

تمساحه میره گدایی،‌ میگه:‌به من بدبختِ مارمولک کمک کنید! 

مهران مدیری دوتا دزد می‌گیره، زنگ می‌زنه به 220!

مریض : آقای دکتر مشکل من اینه که هیچ کس منو تحویل نمی گیره. دکتر : نفر بعد !!!


یه بار بچه ای از پدر خسیسش ده هزار تومان پول خواست . پدر گفت : چی ؟ نه هزار ؟ هشت هزارو می خوای چه کار؟ تو هفت هزار هم زیادته چه برسه به شش هزار! بابام به من پنج هزار نداده که حالا من به تو چهار هزار بدم. حالا سه هزارو می خوای چی کار؟ دوهزار کافیه ؟ بیا این هزار تومنو بگیر.بچه می شماره می بینه پانصدتومنه!!!

ترکه صورتش قرمز بوده میگن چی شده ؟ میگه چش خورده میگن چه چشی خورده که اینقدر قرمز شده ؟ میگه چش دیگه بابا , چش شلوار.


یه آدمخواره میره محله غضنفر اینا.... از گشنگی میمیره!
غضنفر میره مکه. وقتی برمیگرده رفقاش میپرسن: تعریف کن چجوریا بود؟ غضنفر میگه: خیلی سنگ خوردم ولی بلاخره تونستم بوسش کنم!
دفتر ریاست جمهوری سوخت گیری در بازی نید فور اسپید را بدون ارائه ی کارت هوشمند سوخت ممنوع کرد

به اندازه ی دو تا چشمام دوست دارم ارادتمند شما موش کور


¤ نویسنده:



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

»» منوها
[ RSS ]
[خانه]
[درباره من]
[ارتباط با من]
[پارسی بلاگ]
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 0
مجموع بازدیدها: 6440
 

»» درباره خودم
طنز

من فکر می کنم البته فکر میکنم بیشترین وبلاگ را در پارسی بلاگ دارم وبلاگ بنزین و بنزین2وبنزین3و تابنزین9 مال منه وبلاگ امیرملی و سایه و یاهو74 هم مال منه البته جدا از اونسرویس دهنده های دیگه مثل میهن بلاگ تو اونا هم دارم با این حال اصلاً مغرور نیستم امیدوارم لذت کافی رو از این وبلاگ ببرید و ما رو هم از اون نظرات زیبایتان محروم نسازید.
 

»» لوگوی خودم

 

»» اشتراک در وبلاک
 
 

»» لوگوی دوستان من